asso都要defer點算
香港理工大學專上學院
我依家讀緊hkcc nursing year2
我gpa2.9 dse20分
但上個sem一科compulsory fail左
sem4 同 暑sem都冇開
結果依家一定要defer一個sem…
想問大家我defer一個sem之後
我下年報返明愛東華有冇機會入?
另外我係咪讀完個科,sem4係咪就冇嘢做?
定我今年報醫管局rn課程好
定去讀en課程返工算 但我覺得有得讀rn去讀en好失on9。。
我依家好confused🥲🥲好驚自己前途
題外話 我唔啱asso讀書方法 我係需要有人push(中學老師)
各位dse生唔好覺得dse fail可以靠asso入番 dse已經係最好入到大學嘅方法
