asso都要defer點算

我依家讀緊hkcc nursing year2 我gpa2.9 dse20分 但上個sem一科compulsory fail左 sem4 同 暑sem都冇開 結果依家一定要defer一個sem… 想問大家我defer一個sem之後 我下年報返明愛東華有冇機會入? 另外我係咪讀完個科,sem4係咪就冇嘢做? 定我今年報醫管局rn課程好 定去讀en課程返工算 但我覺得有得讀rn去讀en好失on9。。 我依家好confused🥲🥲好驚自己前途 題外話 我唔啱asso讀書方法 我係需要有人push(中學老師) 各位dse生唔好覺得dse fail可以靠asso入番 dse已經係最好入到大學嘅方法
愛心
4
5
全部留言