part time地鐵車站助理

小妹我今年中學畢業,準備升asso啦,而家就做緊M記嘅。 喺做m記之前我有問過學校阿sir喺呢段暑假裏面有咩part time做啦,咁佢就介紹我試下去做地鐵嘅車站助理part time,一日兩個鐘,69蚊/hrs,and then福利就係一張免費搭地鐵嘅八達通。 呢個job對於一個要成日搭地鐵嘅人係好嘅,雖然得69蚊一個鐘,仲要淨係可以返兩個鐘,唔係特別多錢,但喺交通費上就可以慳唔少錢嘅(如果你係需要成日搭地鐵嘅人) 咁小妹我對呢個job好有興趣啦,我都有上網申請過兩次,但到而家都未有消息……我今日都有再send多次份申請表。 但因為我冇做過呢啲工,我想知道有冇人做過mtr嘅車站助理🙏可唔可以分享下當初interview要in啲咩,對呢份工作嘅感想,有咩特別要注意嘅地方,希望有人可以分享下🙏
愛心
85
2
全部留言