畢業幾時開始搵工?香港高等教育科技學院我而家year 4 對於呢個問題人人唔同講法 阿sir話差唔多而家可以開始搵定 有啲同學諗住畢業之後即刻番工 我既fd而家番緊工既就話唔好咁早出黎搵工 有得揀我緊係想過埋個暑假先番工🤤 但唔知會唔會到時啲公司已經請哂啲fg,所以遲左就比較難搵工呢🤔 會唔會唔同行業有唔同做法呢? 或者大家可以分享下fg果陣搵工既經驗🙇🏻♀️thxx香港大學