遇過啲咩補習學生?香港浸會大學🥲試過上zoom幫個學生補習 補咗一堂後俾咗錢後就潛咗水lol 因為佢係F6 就嚟DSE 所以我sd咗好多額外notes俾佢諗住遲啲講下 & 我都有幫佢改卷同俾咗好多意見佢… 🥲然後 係上下一堂嘅前一日 我問佢第二日係咪照常時間補習 點知從此以後佢就失蹤咗 完全唔覆我 勁冇交代…. 補唔補都講聲係咪咁難🥲🥲 嗰日我仲要騰空左成個鐘俾佢 點知等十世都冇回音… 🥲😮💨想幫多啲個學生 點知就咁對我…補習學生心事港澳版