大家攞醫生紙嚟請假都用咩原因?香港理工大學今日想扮病射波,但諗唔到用咩病同醫生講要病假。好奇大家用咩理由叫醫生開張醫生紙比你肚痛23%頭痛13%傷風流鼻水15%我好乖未試過/次次真病先去睇49%1520 票・投票已結束日常港澳日常板