大家有冇試過double、triple dating (或者更甚)
匿名
我諗部分人都會喺拍拖之後帶另一半出嚟見自己啲frd,唔知大家有冇試過double triple.. dating?
前提: 本身只係同另一半熟
我都幾好奇大家嘅心態係點。(因為唔單單係認識另一半啲frd,更加係佢啲frd嘅另一半)
會真係變成一個squad咁好融洽出去玩?
純粹見面唔再尷尬嘅關係?
會開WhatsApp group吹水之類?
定係有種見家長嘅感覺?
當識多個朋友?
定係繼續尷尷尬尬咁?
又或者會驚對方對自己另一半圖謀不軌?
