啱啱同男朋友屋企人食完團年飯🙂

同男朋友一齊咗2年 今年第一次上佢到食團年飯 咁第一次上佢到食飯 我都識做 買咗啲海味生果同茶葉上去🙂 以我仲係學生嚟講 都唔平㗎🙂 我上到去 同佢地屋企簡單拜個年之後 我就話 攞啲禮物比佢講呢到小小心意呀Auntie 🥰 佢望一望之後竟然用個有骨嘅語氣講 「個心意都真係幾小喎😵‍💫」 我聽完笑笑口話:auntie你真係識講笑😅 就帶過咗 但我自己覺得 都幾冇禮貌 啲嘢加埋都2000蚊以上 你就算咁諗 都應該講 「咁客氣呀 多謝曬喎」呢啲 有咩可能直接咁講🥲 定其實係我諗太多⋯
愛心
嗚嗚
驚訝
633
66
全部留言