啱啱同男朋友屋企人食完團年飯🙂
匿名
同男朋友一齊咗2年 今年第一次上佢到食團年飯
咁第一次上佢到食飯
我都識做 買咗啲海味生果同茶葉上去🙂
以我仲係學生嚟講 都唔平㗎🙂
我上到去 同佢地屋企簡單拜個年之後
我就話 攞啲禮物比佢講呢到小小心意呀Auntie 🥰
佢望一望之後竟然用個有骨嘅語氣講
「個心意都真係幾小喎😵💫」
我聽完笑笑口話:auntie你真係識講笑😅
就帶過咗
但我自己覺得 都幾冇禮貌
啲嘢加埋都2000蚊以上
你就算咁諗 都應該講 「咁客氣呀 多謝曬喎」呢啲
有咩可能直接咁講🥲
定其實係我諗太多⋯


