25 歲A0香港大學可能因為係母胎單身,從來都冇feel 過同另一個人互相鍾意嘅感覺。雖然生活好充實,都冇因為咁覺得好空虛,但不時都會諗係唔係自己同異性社交方法有問題,或者自己喺人哋眼中其實係咪好奇怪,點解人地好似好容易搵到同自己click 到嘅人,但自己就連搵到好啱傾嘅男仔都好難咁。就算係有啲男仔朋友,都唔係同到佢哋好好傾,只係hi bye 或者一齊圍威喂嘅朋友。但啱傾嘅女仔就相對易搵好多。 唔知有冇女仔都係咁覺得🥲日常心事