25歲男都係A0

由細到大慢慢由外向變做內向,中學同小學都有女仔朋友,性格唔差,比女仔送過禮物,但係中學完全無拍拖既諗法,讀u嗰陣都係群男仔fd多,同女仔溝通都係比較多project gp mate形式,到今年突然好想出pool,好努力咁去執好自己形象同埋令自己變得更好,玩過heymandi,但係啲人都好似唔係好正經咁😂但係有時如果識女仔真係怕同人地話我A0會以為我係啲咩奇怪人🤦🏻其實25歲都A0係咪正常…
愛心
哈哈
驚訝
340
125
全部留言