註冊 / 登入
下載 App
所有看板
即時熱門看板
港澳 u life
點解唔可以好好地咁打字
香港大學
小弟真係睇唔明+睇唔慣啲人成日打字都要用啲奇奇怪怪嘅字,好似咩japjap, firm, 0 乜 etc,跟住講可以又要淨係打個可字,係講得自己好潮定係點?完全唔明白
打字
102
35
由舊至新
由新至舊
全部留言