Intern quit都要比散水餅?

今日份part time intern last day 走嗰陣有個老屎忽串我 :「阿妹~第日last day記住派餅呀!」 我話:「感情好嘅話派下餅有咩所謂啫」 間公司已經夠閪 啲人仲閪 仲叫人派餅??? 收得幾十蚊一個鐘仲要蝕比你班L樣??
愛心
哈哈
181
27
全部留言