我咁樣係咪好自私?

是咁的,我今年22歲。17歲嘅時候確診急性骨髓性白血病 依家已經係第二次復發😔 但係最近我鍾意咗一個男仔,佢真係對我好好。其實我從來冇踏足過社會,亦都冇任何嘅戀愛經驗。😳 呢個男仔佢請我食飯🍚🥣,知道我狀況唔好,會特登趁佢放假上嚟屋企搵我,買我鍾意嘅公仔送畀我🎁,就會成日陪我傾計。我沉咗.... 偶爾一個機會,我知道原來佢同女朋友已經分咗手好耐。目前係單身嘅狀態。 我想問...我如果同佢表白嘅話我係咪一個好自私嘅人? 我明知自己會走🥹,會陪唔到佢咁耐,但係...我真係好想試下嗰種畀人錫嘅感覺。好想試下拍拖嗰種開心嘅感覺🩷 矛盾點係:我好怕我會離開依個世界。怕如果真係一齊咗,佢會忘記唔到我(當然我亦都唔想佢忘記我😭😭 同時我又真係好想試下談戀愛,想表白。 網友們,點睇?
愛心
2
12
全部留言