收到HKBU中醫及生物醫學interview 想問吓大概面試流程係點?

人生路不熟 想麻煩各位讀相關科目嘅師兄 仲有冇印象大概面試嘅時候嘅流程係點樣 同埋係咪要普通話廣東話英文都要用? 真係唔該晒各位師兄姐🙇🏻‍♂️🙇🏻‍♂️
愛心
14
4
全部留言