註冊 / 登入
下載 App
所有看板
即時熱門看板
我想知有幾多個師兄師姐去做台灣medic呀
香港理工大學 物理治療系
又大概有幾多個可以返到香港做嘢呀
台灣
臺灣
聯招
醫學系
香港
查看全文
留言
C
k
3
預留系台灣一世 唔好有太多去香港執業嘅幻想 香港已經有大陸免試呢條路 真係好多人入大陸讀 唔係講笑 廣州中山加埋其他八間大學一年差唔多成百個 你諗下 加上科大又開醫科 過多五六年基本上ha已經夠晒人手了
B1
(已編輯)
回覆
引用
分享
查看其他 24 則留言
查看全部 37 則留言